OsmaneliBelediye Başkanı Bekir Torun, vatandaşların soğuk havalarda toplu taşıma kullanırken daha konforlu bir deneyim yaşamalarını sağlamak amacıyla çalışmalara devam ettiklerini söyledi.
Bilecik’in Osmaneli ilçesinde mevcut bir durak bakım ve onarımdan geçirilerek tamamen kapalı hale getirildi ve ilçeye yeni bir kapalı durak daha kazandırıldı. Başkan Torun, “Osmaneli Belediyesi olarak, vatandaşlarımızın ulaşımda daha iyi şartlara sahip olması için çalışmaya devam edeceğiz. Bu yeni kapalı duraklar, özellikle kış aylarında soğuk hava şartlarında toplu taşıma bekleyen vatandaşlar için büyük bir rahatlık sağlayacak. İlerleyen dönemde daha fazla kapalı durak eklemeyi planladık” dedi. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8263 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5169 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5130 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3410 kez okundu
5
USKEF’ten iftar buluşması: Sivil toplumdan önemli isimler bir araya geldi
2626 kez okundu